Już niedługo każdy z grona konsumentów platformy TestMeToo, będzie mógł wziąć udział w testach aut rodzinnych, jednego z największych, światowych producentów. Do testów zaproszeni będą użytkownicy posiadający rodzinę z dziećmi, którzy sprawdzą tak istotne parametry auta jak: funkcjonalność, komfort, praktyczność czy przestronność. Będzie to pierwszy test z segmentu motoryzacyjnego przeprowadzany na platformie TestMeToo.
Początek roku dla dealerów aut, mimo negatywnych prognoz, zakończył się na plusie. W styczniu zarejestrowano w Polsce prawie 30 tys. samochodów osobowych. Był to najlepszy styczeń od 2008 roku. Jednak nadal zakup auta nie jest tak prostą sprawą i niejedna osoba ma z wyborem duży problem. W końcu to inwestycja na dobrych kilka lat, a także niemały wydatek. Czy sama wizyta w salonie samochodowym i rozmowa z ekspertem wystarczy, żeby podjąć tak ważną dla wielu osób decyzję?
Osoby wybierając samochód rodzinny sprawdzają przede wszystkim liczbę gwiazdek przyznawanych w testach zderzeniowych Euro NCAP oraz czy auto jest tanie w eksploatacji. Dodatkowo dochodzi do tego komfort jazdy, przestronność pojazdu z przodu, ale także wielkość tylnej kanapy auta, liczbę schowków czy tak ważną dla wielu osób pojemność bagażnika, która jak się okazuje, nie zawsze zgadza się z danymi podanymi przez producenta.
Co zrobić aby ułatwić sobie wybór i przyspieszyć decyzję o kupnie? Tutaj, wszystkim którzy mają problemy ze znalezieniem ostatecznej podpowiedzi, po raz kolejny z pomocą przychodzi platforma TestMeToo.
„Testy z segmentu motoryzacyjnego, to dla nas kolejne duże wyzwanie zaraz obok testów sprzętu RTV AGD. Decydując się na wejście w te rejony rynku, chcieliśmy pokazać, że platforma TestMeToo daje nieograniczone możliwości w zakresie testowania produktów i usług, gwarantując przy tym sprawny mechanizm siania zaangażowania, setki opinii pochodzących z prawdziwych, rzetelnych testów i dotarcie bezpośrednie na dotąd niespotykanym poziomie. Dodatkowo mamy nadzieje, że na TestMeToo trafią osoby, które podczas wyboru będą mogły wykorzystać relacje i opinie zaangażowanych konsumentów platformy i podjąć zakupową decyzję” – tłumaczy Andrzej Geryk, CEO i Założyciel TestMeToo.
Do tej pory konsumenci zarejestrowani na platformie TestMeToo testowali produkty takich firm jak: Bałtyk, Dr Irena Eris, L’Oréal, Procter & Gamble, Tan-Viet, Lego, a także w niedługim czasie sprzęt RTV AGD.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/badz-jak-jeremy-clarkson-testuj-auta-i-dziel-sie-opinia-z-innymi-fanami-motoryzacji